Los Angeles Lakers?tan iyi haber
Los Angeles Lakers'ın iki oyuncusu corona virüse yakalanmıştı. 2 oyuncudan da iyi haber geldi ve NBA'de iyileşen oyuncu sayısı 6 oldu.
La Lakers muhabirlerinden Mike Trudell'in Twitter açıklamasına göre, oyunculardan iyi haber geldi. İki oyuncu da corona virüsü atlattı ve son testleri negatif çıktı.
NBA'de daha önce Rudy Gobert, Marcus Smart, Christian Wood ve Donovan Mitchell da corona virüsü yenmişti.
İlgili Haberler
Giannis Antetokounmpo Miami Heat yolcusu
New York Knicks 53 yıl sonra şampiyon
New York Knicks'ten tarihi geri dönüş
NBA Avrupa takımları Eylül ayında açıklanacak
Spurs seride durumu 2-1'e getirdi
Atlanta Hawks başantrenörleri Quin Snyder ile yeniledi
Trump, Knicks-Spurs maçına gidecek
Yorumlar (0)