Kaan Artun: Kupayı almak istiyoruz
Kadınlar Türkiye Kupası yarı final maçında Mersin Büyükşehir Belediyesi'ni 73-58 yenerek finale çıkan Adana ASKİ Başantrenörü Kaan Artun, "Artık kupanın bir ucundan tuttuk. Kupayı almak istiyoruz" dedi.
Galatasaray Odeabank maçından sonra ev sahibi Mersin Büyükşehir Belediyesi ile zorlu bir maç oynadıklarının ifade eden Artun, şunları kaydetti: "Galatasaray maçından sonra o karşılaşmayı hemen unutup, bu maça odaklanmıştık. Çünkü bu maçı kazanmasak dün kazandığımız maçın hiçbir manası olmayacaktı. Bunu bilerek hazırlandık. Oyun planımızı tamamen ortaya koyduğumuzu düşünüyorum. Kontrolü çok fazla elimizden kaybettiğimizi düşünmüyorum. Biz Avrupa Kupası'nda oynamadığımız için takımımız bu kadar sık maç yapmaya hazır değil. Yarın izin olması bizim için iyi oldu. Bu arada bir jenerasyon idmanı yapıp Fenerbahçe maçına çıkacağız. Artık kupanın bir ucundan tuttuk. Kupayı almak istiyoruz."
İlgili Haberler
Kadınlar Türkiye Kupası'nda Şampiyon Çimsa ÇBK Mersin
Kadınlar Türkiye Kupası?nda mücadele edecek takımlar belli oldu
Kadınlar Türkiye Kupası kuraları çekildi
Kadınlar Federasyon Kupası Mersin Büyükşehir Belediyesi'nin
Türkiye Kupası Fenerbahçe?nin
Kadınlar Türkiye Kupası'nda finalin adı: Fenerbahçe Öznur Kablo - İzmi...
Kadınlar Türkiye Kupası eşleşmeleri belli oldu
Yorumlar (0)