İzmir derbisini uzatmada Orkide Gediz Üniversitesi kazandı
Federasyon Kupası ilk gününde Orkide Gediz Üniversitesi, Gelişim Koleji'ni uzatmada 87-82 mağluıp etti.
Maça Orkide Gediz Üniversitesi hızlı başlarken Gelişim Koleji çabuk toparlandı. İlk çeyrek 19-18 Gediz Üniversitesi'nin üstünlüğüyle sonlandı. İlinci çeyrekte de başabaş oyun sürerken soyunma odasına 39-39 eşitlikle gidildi. İkinci yarı büyük heyecana sahne olurken Kendall Anthony'nin basketiyle skor 75-75'e geldi. Özgün ile Orkide Gediz Üniversitesi son hücumu değerlendiremedi ve maç uzatmaya gitti. Uzatma dakikaları daha iyi oynayan Orkide Gediz Üniversitesi karşılaşmayı 87-82 kazandı.
Orkide Gediz Üniversitesi'nde Demon Tez 21 sayı 7 ribaund 3 asist ile takımının en skorer ismi oldu. Gelişim Koleji'nde ise Kendall Anthony 25 sayı 9 ribaund 4 asist kaydetti.
İlgili Haberler
Erkekler Federasyon Kupası'nda Esenler Erokspor şampiyon
Erkekler Federasyon Kupası Gölbaşı Belediyesi TED Ankara Kolejliler'in
TBL Federasyon Kupası'nda yarı final heyecanı
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek finale yükselenler belli oldu
Erkekler Federasyon Kupası Manisa'nın
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek final eşleşmeleri
Erkekler Federasyon Kupası Sigortam.Net'in
Yorumlar (0)