Gelişim'i yenen Akhisar grup birincisi oldu
Federasyon Kupası'nın son gününde Akhisar Belediyespor, Gelişim Koleji'ni 86-72 mağlup etti.
Mücadele karşılıklı basketlerle başlarken Gelişim Koleji ilk çeyreği 24-22 önde geçti. İkinci çeyrekte Akhisar Belediyespor oyunn kontrolünü eline aldı ve soyunma odasına 39-32 üstün gitti. İkinci yarıda da Gelişim Koleji'nin farkı kapatmasına izin vermeyen Akhisar Belediyespor karşılaşmadan 86-72'lik skorla galip ayrıldı.
GELİŞİM KOLEJİ AKHİSAR BELEDİYESPOR
İlgili Haberler
Erkekler Federasyon Kupası'nda Esenler Erokspor şampiyon
Erkekler Federasyon Kupası Gölbaşı Belediyesi TED Ankara Kolejliler'in
TBL Federasyon Kupası'nda yarı final heyecanı
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek finale yükselenler belli oldu
Erkekler Federasyon Kupası Manisa'nın
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek final eşleşmeleri
Erkekler Federasyon Kupası Sigortam.Net'in
Yorumlar (0)