Bayramoğlu: Kazanmayı çok istiyorduk ama olmadı
Federasyon Kupası'nda Akhisar Belediyespor'a kaybeden Acıbadem Üniversitesi'nde coach Alp Bayramoğlu "Kazanmayı çok istiyorduk ama olmadı" dedi.
Bayramoğlu ?Zor maç olacağını biliyorduk. Rakibimiz çok baskılı ve tempolu oynayan takımdı. İyi başlayamadık ve bizi de ritmimizden çıkarttılar. Sonuçta rakibimiz buraların çok tecrübeli takımı. Kazanmayı çok istiyorduk ama olmadı. Pazar günü oynanacak maçlara göre kupada durum belli olacak" diye konuştu.
İlgili Haberler
Erkekler Federasyon Kupası'nda Esenler Erokspor şampiyon
Erkekler Federasyon Kupası Gölbaşı Belediyesi TED Ankara Kolejliler'in
TBL Federasyon Kupası'nda yarı final heyecanı
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek finale yükselenler belli oldu
Erkekler Federasyon Kupası Manisa'nın
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek final eşleşmeleri
Erkekler Federasyon Kupası Sigortam.Net'in
Yorumlar (0)