Bandırma Kırmızı galibiyetle bitirdi
Federasyon Kupası'nın son gününde Bandırma Kırmızı, İstanbul DSİ'yi 65-63 mağlup etti.
Karşılıklı basketlerle başlayan mücadelenin ilk çeyreği 18-17 Bandırma Kırmızı'nın üstünlüğüyle tamamlandı. İkinci çeyrekte Bandırma Kırmızı farkı açarken soyunma odasına 38-28 önde gitti. İkinci yarıda İstanbul DSİ farkı eritmeyi başardı. Son çeyreğe 46-45 Bandırma temsilcisinin üstünlüğüyle girildi. Son çeyrek büyük heyecana sahne olurken Bandırma Kırmızı karşılaşmayı 65-63 kazandı.
BANDIRMA KIRMIZI İSTANBUL DSİ
İlgili Haberler
Erkekler Federasyon Kupası'nda Esenler Erokspor şampiyon
Erkekler Federasyon Kupası Gölbaşı Belediyesi TED Ankara Kolejliler'in
TBL Federasyon Kupası'nda yarı final heyecanı
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek finale yükselenler belli oldu
Erkekler Federasyon Kupası Manisa'nın
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek final eşleşmeleri
Erkekler Federasyon Kupası Sigortam.Net'in
Yorumlar (0)