Bandırma Kırmızı ilk galibiyetini aldı
Federasyon Kupası 4.gününde Bandırma Kırmızı, Eskişehir Basket'i 67-59 mağlup etti.
İki takımda skor bulmakta zorluk çektiği maçın ilk dakiakarının ardından ilk çeyreği Bandırma Kırmızı 15-12 üstün tamamladı. İkinci çeyrekte Bandırma temsilcisi oyunda üstünlük sağlarken soyunma odasına 36-30 önde gitti. İkinci yarıya iyi başlayan taraf ise Eskişehir Basket oldu. Son çeyreğe Eskişehir Basket'in 48-45 üstünlüğüyle girildi. Son çeyrek büyük heyecana sahne olurken Bandırma Kırmızı oyunun sonlarını iyi oynadı ve karşılaşmadan 67-59 galip ayrıldı.
ESKİŞEHİR BASKET BANDIRMA KIRMIZI
İlgili Haberler
Erkekler Federasyon Kupası'nda Esenler Erokspor şampiyon
Erkekler Federasyon Kupası Gölbaşı Belediyesi TED Ankara Kolejliler'in
TBL Federasyon Kupası'nda yarı final heyecanı
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek finale yükselenler belli oldu
Erkekler Federasyon Kupası Manisa'nın
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek final eşleşmeleri
Erkekler Federasyon Kupası Sigortam.Net'in
Yorumlar (0)