Ufuk Sarıca: ''Daha fazla çalışmamız gerekiyor."
Euroleague'de deplasmanda Lokomotif Kuban'a mağlup olan Pınar Karşıyaka'da Başantrenör Ufuk Sarıca, karşılaşmada iki farklı oyun sergilediklerini belirtti.
Sarıca, İlk yarıda kolay basket ürettiklerini, savunmada da mükemmele yakın bir performans ortaya koyduklarını belirtirken sözlerine şöyle devam etti:
"Ancak ikinci devrede durduk. Savunma yapamadık ve kötü top kayıpları yaptık ve rakibimiz de iyi şut yüzdesiyle mücadele etti. Serbest atışlardaki kötü yüzdemiz bizi hayal kırıklığına uğrattı. Lokomotiv Kuban'ı bu şartlarda yenemezdik. Rakibimiz 4. maçını da kazandı, bizim daha fazla çalışmamız gerekiyor."
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)