TÜBAD'tan yeni sezon mesajı...
Türkiye Basketbol Antrenörleri Derneği; 2015-2016 sezonu öncesi bir açıklamada bulundu.
Başkan Mehmet Baturalp ve Yönetim Kurulu imzalı yeni sezon mesajı şu şekilde:
Türkiye Basketbol Antrenörleri Derneği; 2015-2016 sezonunda, bütün antrenörlerimize
başarı dolu günler diler. Seviye ne olursa olsun, Türk antrenörlerinin görevlerinde ?Antrenör etiğini ön plana çıkaran, karşılıklı sevgi, saygı ve centilmenlik unsuruna daima sadık kalan
davranışlar içerisinde olacaklarından hiç kuşkumuz yoktur.
Ayrıca, başta bütün kulüplerimize, yöneticilerine, teknik ve idari kadrolarına, hakemlerimize, arka planda çalışan ?Görünmeyen askerlerine?, basketbolumuz ve Türk antrenörlerinin gelişmesinde katkıları olan yazılı ve görsel medya mensuplarına yaptıkları yorucu ve etkili çalışmalarından dolayı teşekkür eder, yeni sezonun tüm spor camiasına hayırlı olmasını dilerim.
Sevgi ve saygılarımızla
Tübad Başkanı Mehmet Baturalp
Ve Yönetim kurulu
İlgili Haberler
3x3 Kadın ve Erkek Milli Takımları veda etti
2. Kademe Antrenör Kursu İstanbul’da gerçekleştirildi
3x3 U23 Erkek Milli Takımı beşinci, Kadın Milli Takımı 4. bitirdi
Pekin, FIBA Kıtalararası Kupa’ya 2028’e kadar ev sahipliği yapacak
FIBA, Olimpik Dünya Kütüphanesi Ağı’na katılan ilk Uluslararası Federa...
Serhat Güneş'i kaybettik
Alperen Şengün: Daha fazla genci NBA'de görebilmek en büyük hayallerim...
Yorumlar (0)