Tekerlekli Sandalye Basketbolda Federasyon Kupası oynanacak
Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu 2016-17 sezon sonunda Federasyon Kupası'nın oynanması yönünde karar aldı. Yapılan açıklama şöyle:
"Kupa 2016-2017 sezonunda Süper Ligde ilk iki sırayı , 1.Ligde ilk iki sırayı, Bölgelsel Ligde yükselme müsabakaları sonunda ilk iki sırayı almış 6 takım arasında, ilk ayağı; 3'er takımlı 2 grup halinde oynanacaktır. Her ligden takımlar biri bir gruba diğeri öteki gruba gidecek şekilde kura ile eşleşeceklerdir. Grup müsabakaları tek devreli lig usülü ile oynanacak. 3. gün sonunda gruplarında 2 ve 3.sırayı alan takımlar kupa yarışmalarına veda edeceklerdir. 4. günde her iki grup birincileri tek müsabaka üzerinden kupayı kazanmak için mücadele edecekler. Kazanan takım kupayı almayı hak edecektir."
İlgili Haberler
Fenerbahçe Göksel Çelik Avrupa şampiyonu
İzmir RSK Play-off'ta ilk maçına çıkıyor
Tekerlekli Sandalye Basketbolu'nda belirsizlik sona erdi
TSB 2. Ligde Şampiyon belli oldu
TSB 2. Lig?de zirve karıştı
TSB 2. Ligde Malatya son sıradan kurtuldu
TSB 2.Lig 2. Etap heyecanı başladı
Yorumlar (0)