Sırbistan çeyrek finalde...
Eurobasket 2015 2.tur mücadelesinde Sırbistan, Finlandiya'yı 94-81 mağlup ederek çeyrek finale yükseldi.
Karşılıklı basketlerle başlayan mücadelenin ilk çeyreğini 24-23 Finlandiya üstün tamamladı. İkinci çeyrekte Sırbistan oyuna ağırlığını koymaya başlarken soyunma odasına 48-43 önde gitti. İkinci yarıda kontrollü oyununu sürdüren Sırbistan karşılaşmadan 94-81'lik skorla galip ayrıldı.
Sırbistan'da Miroslav Radulijica 27 sayı 4 ribaund ile maçın en skorer ismi oldu. Nemanja Bjelica 19 sayı 14 ribaund 2 asist ile double double yaptı. Finlandiya'da ise Sasu Salin 26 sayı 4 ribaund 2 asist kaydetti.
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)