Osman Toprak:''Takımımın başarısıyla gurur duyuyorum''
Türkiye Bedensel Engelliler Spor Federasyonu Tekerlekli Sandalye Basketbol Garanti 1. Ligi'nde mücadele eden Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'da, Kulüp Başkanı Av. Osman Toprak, ligin ilk 6 haftasını namağlup lider olarak kapatan takımın başarısıyla gurur duyduğunu söyledi.
Sezon başından bu yana rakiplerini farklı skorlarla yenerek namağlup liderliğini devam ettiren Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'da yüzler gülüyor. Ligin ilk 6 haftasında alınan başarılı sonuçlarla liderliğini sürdüren mavi-beyazlı takımın Kulüp Başkanı Osman Toprak, takım ile gurur duyduğunu kaydetti.
Başkan Toprak, ?Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Lig'inde mücadele eden Gaziantep Büyükşehir Belediyespor'umuz, bu ligde aldığı başarılı sonuçlarla Gaziantep?i ve belediyemizi en iyi şekilde temsil ediyor. Takımımızın puan farkıyla lider durumda olması bizleri mutlu ediyor. Engelli basketbol takımımızla gurur duyuyoruz. Şu ana kadar çok başarılıyız ama bizim hedefimiz bu başarıyı sezon sonuna kadar devam ettirmek. Puan cetveline baktığımızda takımımız, en fazla sayı atan, en az sayı yiyen, en fazla puan toplayan takım olarak görülüyor. 14 takımın yer aldığı 1. Lig'de 6 hafta namağlup devam etmek oldukça önemlidir" dedi.
Toprak, takımın başarısı nedeniyle Koordinatör Ramazan Taşkın ve Antrenör Muharrem Karakafa?yı ve sporcuları kutladığını belirtti. Ayrıca Toprak, ligin 7. haftasında Antalya deplasmanına gidecek takımına başarı diledi.
İlgili Haberler
Fenerbahçe Göksel Çelik Avrupa şampiyonu
İzmir RSK Play-off'ta ilk maçına çıkıyor
Tekerlekli Sandalye Basketbolu'nda belirsizlik sona erdi
TSB 2. Ligde Şampiyon belli oldu
TSB 2. Lig?de zirve karıştı
TSB 2. Ligde Malatya son sıradan kurtuldu
TSB 2.Lig 2. Etap heyecanı başladı
Yorumlar (0)