Obradovic: ''Galibiyet tatmin etmedi...''
Fenerbahçe Ülker Antrenörü Zeljko Obradovic, İtalyan takımı EA7 Emporio Armani maçını kazandıklarını ancak oynadıkları oyundan ötürü tatmin olmadığını söyledi.
THY Avrupa Ligi C Grubu’ndaki altıncı maçında İtalyan takımı EA7 Emporio Armani’yi deplasmanda 80-74’lük skorla deviren Fenerbahçe Ülker’de Sırp antrenör Obradovic, maçın ardından düzenlenen basın toplantısına katıldı.
İtalyan ekibiyle yapacakları müsabakanın zorlu geçmesini maç öncesi beklediklerini dile getiren Obradovic, karşılaşma içinde inişli-çıkışlı anlar yaşadıklarını belirtti.
Deneyimli Sırp çalıştırıcı, karşılaşmanın üçüncü çeyreğinde iyi savunma yaptıklarını ancak dördüncü çeyrekte 4’e 1 yaptıkları hücumdan ellerinin boş döndüğünü anımsatarak, “Kazandık ama oynadığımız oyun beni tatmin etmedi” dedi.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)