Nihat İziç:''Finali sonuna kadar hak ettik.''
Milli Takımlar Alt Yapı Teknik Koordinatörü Nihat İziç, zorlu bir mücadele sonrası İspanya?yı devirdiklerini, U17 Erkek Milli Takımı?nın ilk kez katıldığı Dünya Şampiyonası?nda finale çıkmasının büyük bir başarı olduğunu ifade etti.
İziç şöyle konuştu; "Alt yapılarda ne kadar önemli işler yaptığımızın adeta bir kanıtı oldu bu maç. Gel gitleri olan bir karşılaşmaydı. İspanya kendi evinde oynamanın verdiği avantajla farkı zaman zaman açtı. Ancak çocuklar her seferinde geri gelmeyi bildiler. Muhteşem bir mücadele ortaya koyduk. Hiç geri adım atmadık. Finali sonuna kadar hak ettik. Ben çocukların finalde de çok başarılı olacaklarına ve şampiyonluğa ulaşacağına inanıyorum. İnşallah İspanya?dan altın madalya ile döneceğiz."
İlgili Haberler
Yıldız Erkek Milliler'den 2 uzatmalı galibiyet
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Slovenya'ya gitti
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Yunanistan'a kaybetti
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı, Romanya'yı farklı geçti
U17 Erkek Milli Takımı Çanakkale kampı başladı
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı açıklandı
16 Yaş Altı Erkek Milli Takımı şampiyon
Yorumlar (0)