Nevriye Yılmaz:''Önümüzdeki üç maçı kazanmaktan başka çaremiz yok''
A Milli Kadın Takımımızın oyuncularından Nevriye Yılmaz, Avustralya ile oynanan karşılaşmanın ardından basın toplantısında görüşlerini belirtti.
Nevriye Yılmaz'ın maç sonu değerlendirmeleri şu şekilde:
"Zor bir maç olacağını biliyorduk. İlk günkü Fransa maçına oranla çok daha iyi mücadele ettik. Maçı kazanma şansını da yakaladık. Ancak her zaman istediğiniz olmuyor. Şimdi önümüzde üç önemli maçımız var. O maçları kazınıp yolumuza devam etmekten başka bir şey düşünmüyoruz.Bugünkü maçtan sonra geleceğe daha güvenle bakıyoruz. Artık önümüzdeki üç maçı kazanmaktan başka çaremiz yok. Avustralya karşısındaki mücadelemiz bize umut verdi. Kalan üç maçımızı kazanırsak ki onlar daha dişimize göre rakipler grubu istediğimiz yerde bitirebiliriz. Dördüncü olup Amerika ile eşleşmek istemiyoruz. Biz iyi bir takım olduğumuzu göstereceğiz."
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)