Mahmutoğlu: Elimizdeki maçı verdik
A Milli Takım'da Melih Mahmutoğlu ABD'ye yenildikleri karşılaşma sonrası açıklamada bulundu.
Mahmutoğlu: "Elimizdeki maçı verdik. İnanarak oynadık. Takımımla gurur duyuyorum. Ufak tefek hatalar sonucu belirliyor. Fauller kaçtı. Olmadı, yapacak bir şey yok. 20 sayı farkla kaybetsek bu kadar üzülmezdim. Hiçbir şey bitmiş değil. Bu maçı unutup en iyi şekilde hazırlanarak inşallah ikinci sırada çıkarız" diye konuştu.
İlgili Haberler
Kadınlarda Japonya, erkekler Fransa ev sahibi...
FIBA Dünya Kupası İstanbul?a getirildi
Dünya Kupası Almanya'nın
ABD'yi geçen Kanada Dünya 3.'sü
Sırbistan ve ABD yarı finalde
2023 FIBA Dünya Kupası'nda çeyrek final eşleşmeleri belli oldu
2023 FIBA Dünya Kupası'nda 2.Tur grupları belli oldu
Yorumlar (0)