Kırçiçeği Bodrum Basket, Bağlar Belediyespor'u farklı geçti
Türkiye Kadınlar Basketbol 2. Ligi D grubunda ilk hafta mücadelesinde Kırçiçeği Bodrum Basket, Bağlar Belediyespor'u 105-38 mağlup etti.
Maç boyunca rakip üstünde hakimiyetini koruyan Kırçiçeği Bodrum Basket ilk periyodu 29 - 4 alırken, devreyi 55-7 önde kapadı. 3. periyotta skoru 82 - 18 yapan ev sahibi maçtan 105 - 38 galip ayrıldı.
Kırçiçeği Bodrum Basket ligde 2. maçını, 20 Mart Pazar günü Uşak deplasmanında, Anadolu 64 takımıyla oynayacak.
İlgili Haberler
TKBL'de 23.hafta heyecanı
Ankaralıların kapışmasında galip DSİ
Tofaş Gelişim lige galibiyetle başladı
Dostluk Spor'a İstanbul Estetica desteği
Ekiz Yumurta Foça'dan buraya kadar
Hakan Yiğit, Urla Pera ile yollarını ayırdı
Kırçiçeği Bodrum Basketbol'da şampiyonluk sevinci
Yorumlar (0)