Karşıyaka'dan Bahçeşehir'e
4 Yabancısı takımdan ayrılan Karşıyaka'da son olarak kaptan Kenan Sipahi, Bahçeşehir Koleji'ne transfer oldu.
Karşıyaka, sosyal medya hesabından "Teşekkürler Kaptan Karşıyaka?mıza kattığın değer, liderliğin ve mücadelen için sonsuz teşekkürler, Kenan Sipahi. Yeni yolculuğunda başarılar diliyoruz. Kısa sürede yeniden görüşmek dileğiyle... Karşıyaka Ailesi Seninle!" açıklamasında bulundu.
Yeşil Kırmızılılar'da McCollum, Boutsiele, Webb ve Jefferson daha önce takımdan ayrılmıştı.
İlgili Haberler
Pozzecco'nun Galatasaray taraftarından tek bir ricası var
Ante Zizic ameliyat oldu
Barac: Beşiktaş'ın fiziksel oyunuyla başa çıkamadık
Alimpijevic: Bir sonraki maçta Akalar'ı dolu görmek istiyorum
Beşiktaş pes etmedi seriyi son maça taşıdı
Galatasaray yeni genel menajeri Özgün Önver'i açıkladı
Mert Celep: Taraftarımız olmasa düşerdik
Yorumlar (0)