Kadın A Milliler kaybetse de Avrupa Şampiyonası'nı garantiledi
FIBA 2023 Avrupa Şampiyonası Elemeleri D Grubu'nda A Kadın Milli Takımımız deplasmanda Polonya?ya 76-72'lik skorla mağlup oldu. Bu sonuca rağmen A Kadın Millilerimiz Avrupa Şampiyonası'na katılmaya hak kazandı.
Müsabaka öncesi Kahramanmaraş merkezli depremlerde hayatını kaybeden vatandaşlarımız anısına saygı duruşunda bulunuldu. Ay-yıldızlılarımız karşılaşmaya; Pelin Bilgiç, Sevgi Uzun, Meltem Yıldızhan, Tilbe Şenyürek ve Teaira McCowan beşiyle başladı. Millilerimiz, Polonya karşısında ilk yarıyı 37-34 geride tamamladı. A Kadın Milli Takımımızda Tilbe Şenyürek 20 ve Teaira McCowan 19 sayıyla mücadeleyi noktaladı. Polonya?da ise Agnieszka Skobel 17 ve Marissa Kastanek 14 sayıyla oynadı.
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)