İzmir derbisi Orkide Gediz Üniversitesi'nin
Türkiye Basketbol Ligi'nde sezonun ilk maçında sahadan galibiyetle ayrılan Orkide Gediz Üniversitesi oldu.
Maça 7-0'lık seriyle başlayan konuk ekip ilk çeyrek sonunda 12 sayılık farkı yakaladı:29-17. İkinci çeyreğe bu sefer hızlı giren Gelişim Koleji 15-1'lik seriyle öne geçse de soyunma odasına 53-45 Orkide Gediz Üniversitesi üstün girdi. Üçüncü çeyrekte yakaladığı farkı koruyan ve son bölüme 74-67 önde giren Gediz Üniversitesi sahadan da 92-84'lük skorla galip ayrıldı.
Gelişim Koleji Orkide Gediz Üniversitesi
![]()
İlgili Haberler
Erkekler Federasyon Kupası'nda Esenler Erokspor şampiyon
Erkekler Federasyon Kupası Gölbaşı Belediyesi TED Ankara Kolejliler'in
TBL Federasyon Kupası'nda yarı final heyecanı
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek finale yükselenler belli oldu
Erkekler Federasyon Kupası Manisa'nın
Erkekler Federasyon Kupası'nda çeyrek final eşleşmeleri
Erkekler Federasyon Kupası Sigortam.Net'in
Yorumlar (0)