Genç Kızlarımız son şansını İsveç karşısında kullanacak
Genç Kızlar Avrupa Şampiyonası'nda A Klasmanı'na yükselme mücadelesi veren Milli Takımımız, üçüncülük maçında İsveç ile karşılaşacak.
Bükreş'te düzenlenen 2015 FIBA Genç Kızlar Avrupa Şampiyonası'nda A Klasmanı'na yükselme mücadelesi veren Milli Takımımız, 3.'lük 4.'lük mücadelesinde bugün İsveç ile karşılaşacak.
Genç Kız Milli Takımımız TSİ 17:15'te başlayacak olan mücadeleden galibiyetle ayrılması durumunda A klasmanına yükselecek.
İlgili Haberler
Ümit Kız Milliler Belçika'yı mağlup etti
U20 Ümit Kız Milli Takımı Slovenya'ya kaybetti
16 Yaş Altı Kız Milli Takımı Bulgaristan'ı yendi
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Letonya?ya farklı kaybetti
TBF'den Zeynep Gül Ene'ye teşekkür
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Macaristan'ı yendi
20 Yaş Altı Kız Milli Takımı Fransa'ya kaybetti
Yorumlar (0)