Gelecek sezon 3 takımla Kadınlar Euroleague'deyiz
FIBA, önümüzdeki sezonda Kadınlar Euroleague'te mücadele edecek takımları açıkladı.
16 takımın mücadele edeceği 2016-17 Kadınlar Euroleague Sezonu?nda temsilcilerimiz Fenerbahçe, Hatay Büyükşehir Belediyesi ve Mersin Büyükşehir Belediyesi yer aldı. Kadınlar Euroleague normal sezonu 15?i belirlenmiş olan 16 takımla oynanacak.
Kadınlar Euroleague?de yer alacak son takım CB Conquero (İspanya) ve CCC Polkowice (Polonya) arasında oynanacak eleme maçlarının ardından belirlenecek.
İşte Kadınlar Euroleague 2016-2017 sezonuna direk katılan takımlar;
Fenerbahçe, Hatay Büyüksehir Belediyespor, Mersin Büyüksehir Belediyespor (Türkiye); BLMA, Tango Bourges Basket, ESBVA-LM (Fransa); Nadezhda Orenburg, Dynamo Kursk (Rusya); Uniqa Sopron, CMB Cargo Uni Györ (Macaristan); ZVVZ USK Prague (Çek Cumhuriyeti); Wisla Can-Pack (Polonya); CB Avenida (İspanya) ve Famila Schio (İtalya)
İlgili Haberler
Kadınlar EuroLeague’de rekorlarla dolu sezon
Kadınlar Euroleague'de Şampiyon Fenerbahçe
Euroleague'de şampiyon Fenerbahçe
FIBA'dan Türk bayrağı ile ilgili açıklama
Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Euroleague finalinde
ÇBK Mersin Final-Four'da
ÇBK Mersin son maça bıraktı
Yorumlar (0)