Ergin Ataman: ''Maçtan önemli şeyler var...''
Avrupa BAsketbol Şampiyonası'nın ikinci gününde İspanya'ya farklı kaybeden Milli Takımımızda başantrenör Ergin Ataman karşılaşmayı değerlendirdi.
Tüm ulusumuzun başı sağolsun diyerek sözlerine başlayan Ataman şöyle devam etti: ''Soyunma odasında bir matem havası vardı. Çocuklar da çok üzgündü. Hem fiziksel hem mental olarak bir yorgunluk vardı vardı üzerimizde. İspanya çok üstümüzde bir takım. Birçok oyuncumuzu dinlendirdik. Hedef maçımız Almanya maçı. Çok da konuşacak bir şey yok. Maçtan çok önemli şeyler var. Tüm ulusumuzun tekrar başı sağolsun
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)