Erdem Can: 4. çeyreğin ortasına kadar maçın içerisindeydik
THY Euroleague'de yeni sezona farklı Barcelona mağlubiyetiyle başlayan Anadolu Efes'te Başantrenör Erdem Can mücadeleyi değerlendirdi.
Can'ın değerlendirmesi şöyle: ?Öncelikle Barcelona takımını tebrik etmek istiyorum. Açıkcası dördüncü çeyreğin ortasına kadar maçın içerisindeydik. Oyun planımıza sadık kaldık ama dördüncü çeyrekte savunmada reaksiyon veremedik. Barcelona?yı bir kez daha tebrik ediyorum. Hatalarımızı düzeltmek için çalışacağız?
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)