Cedi Osman: Fransa'ya kolay kolay kaybedeceğimizi düşünmüyorum
12 Dev Adam'da Cedi Osman "Fransa'ya kolay kolay kaybedeceğimizi düşünmüyorum" dedi. Cedi'nin açıklaması şöyle:
"Bizim için zor bir karşılaşma olacak, ev sahibi takımla oynayacağız. Berlin'de bazen iyi bazen kötü oynadık. İspanya ve Sırbistan maçlarında çok kötü oynadık. Her ne kadar İzlanda maçı çok büyük bir önem taşımasada o kadar çok sayıya izin vermemeliydik bence. Gruptan çıkmayı garantilemiş olmamızın rahatlığı da vardı biraz. Almanya ve İtalya?ya karşı oynadığımız gibi oynarsak Fransa?ya karşı kolay kolay kaybedeceğimizi düşünmüyorum açıkçası."
Röportaj ve Fotoğraf: Ahmet Tokyay
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)