Bursa Büyükşehir'den 4 imza...
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde bu sezon üst sıraları hedefleyen Bursa Büyükşehir Belediyespor Basketbol, 4 sporcu ile sözleşme imzaladı.
Fethiye Spor Kompleksinde yapılan imza töreninde konuşan Başkan Vekili İlhan Satık, voleyboldan sonra Kadın baskebol takımının 1'inci Lig'de başarılı olması için kadroyu güçlendirmeye çalıştıklarını söyledi.
Satık, "Geçen sezon oynadıkları başarılı olan Gülay Gül, Selin Uzun, Ceren Nebioğlu ve Zeynep Zilan Şahin'i kadromuza dahil ettik. Geçen yıl kadromuzda yer alan Birgül Aycan Aktaş, İlemnur Duman ve Gülgün Bulut ile sözleşme yeniledik" dedi.
İlgili Haberler
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde Play-Off Şampiyonu Turgutlu Beledi...
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi’nde şampiyon Zorlu Koleji Samsun Baske...
TKBL'de Play-Off şampiyonu Bodrum Basketbol
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde şampiyon Tarsus
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 18.hafta sonuçlar ve puan durumu
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 13.hafta sonuçlar ve puan durumu
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 13.hafta programı
Yorumlar (0)