Blatt: En iyi oynumuzu oynamak istiyoruz
Darüşşafaka Doğuş?un baş antrenörü David Blatt Real Madrid?in gücünden ve kalitesinden bahsederken bu maça iyi hazırlandıklarına da değindi:
?EuroLeague'de normal sezonun bitimine 8 maç kaldı. Şimdi tabloyu daha net görebiliyoruz. Bundan sonra her maçın önemi de artıyor. Ama tüm sezon olduğu gibi bir maçın diğerinden daha önemli olduğunu da söyleyemeyiz. Bundan sonra alınacak her galibiyet önemli. Geçen haftadan beri 8 günlük boşlukta bol bol idman yapma imkânı bulduk. Bu, sezon boyunca pek bulamadığımız bir fırsattı. Ama bu durum iki türlü de etki yapabilir. Biz etkinin olumlu olacağını umuyoruz. Real Madrid çok iyi bir sezon geçiriyor: Hem İspanya?da hem Euroleague?de iyi sonuçlar alıyorlar. Muhteşem bir kadroya ve harika bir koça sahip iyi bir takımlar. Çok iyi bir olacağını tahmin ediyorum ve ilk maçta yaptığımız gibi en iyi oyunumuzu oynamak için sahaya çıkacağız.?
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)