Ataman: Maç boyunca çok savaştık
A Milli Takım Başantrenörü Ergin Ataman, 76-73?lük skorla kazandıkları Yeni Zelanda mücadelesi sonrası bir açıklamada bulundu.
“Oyuna çok stresli başladık ve maçın başında kolay sayıları atamadık” diyen A Milli Takım Başantrenörü Ergin Ataman, “İkinci ve üçüncü periyotta oyuna yaklaştık. Ender’in turnikesine çalınmayan basket ve teknik faul sonrasında ivmeyi kaybettik. Dördüncü periyotta ise 12 sayıyla geriye düştük. Maç boyunca çok savaştık. Özellikle Oğuz ve Barış iyi bir oyun çıkarttı. Oğuz’un dördüncü periyotta oyuna girmesi ve Emir’in de katkısıyla galibiyete ulaştık. Yeni Zelanda bize çok ters gelen ve uzunları hareketli bir ekipti. Bu nedenle Ömer Aşık’ı bile kullanamadık bu karşılaşmada. Ancak bizi ileriye taşıyan bir galibiyet aldık” dedi.
Önemli olanın galibiyete ulaşmak olduğunu belirten Ataman, ikinci maçta karşılaşacakları Amerika mücadelesiyle ilgili de şunları söyledi: “Çok zor bir karşılaşma olacak. Ama Amerika, en azından Yeni Zelanda kadar ters basketbol oynayan bir takım değil. Sonuçta yi bir takım ve normal bir maç olacak. Biz rakipten çekinmiyoruz. Galibiyet için oynayacağız”
Barış Hersek:
“Üçüncü periyotta oynamamız gerektiği gibi basketbol oynadık. Yeni Zelanda, çok sert oynayan bir takım. Açıkçası bizim için ilk maç önemliydi ve biz de her takım gibi bir sıkıntıyla karşılaştık. Ancak sonrasında ağırlığımızı koyarak maçı kazandık”
Oğuz savaş:
“Zor bir karşılaşma oldu. Tempolu ve sert bir takıma karşı oynadık. İlk maç olmasından dolayı gergin oynadık. Son periyota kadar da karşılaşma öyle oldu. Dördüncü periyotta iyi mücadele ettik ve savunma da sertleşince rakibi yakaladık. İyi ve kötü oynadığımız bölümler var. Ancak maç topunu onlara bıraktık. Ama daha dengeli oynasak, maç topu onlara kalmayacaktı. Bunları izleyeceğiz ve tartışacağız. Önemli olan kazanmaktı. İlk maç olduğundan galibiyet çok önemliydi. İkinci maçımızı Amerika ile oynayacağız. Bu maçta nasıl oynadıysak yine kazanmak için oynayacağız. Elimizden geleni yapacağız”
Kaynak: tbf
İlgili Haberler
Kadınlarda Japonya, erkekler Fransa ev sahibi...
FIBA Dünya Kupası İstanbul?a getirildi
Dünya Kupası Almanya'nın
ABD'yi geçen Kanada Dünya 3.'sü
Sırbistan ve ABD yarı finalde
2023 FIBA Dünya Kupası'nda çeyrek final eşleşmeleri belli oldu
2023 FIBA Dünya Kupası'nda 2.Tur grupları belli oldu
Yorumlar (0)