Ataman: Alperen ile hücumda kilidi açtık
A Erkek Milli Takımımızın Polonya?yı 87-84'lük skorla mağlup ettiği karşılaşmanın ardından A Erkek Milli Takım Başantrenörü Ergin Ataman mücadeleyi değerlendirdi.
Ataman'ın değerlendirmesi şöyle: ?Bizim için çok iyi bir hazırlık maçı oldu. Rakibimiz geçtiğimiz yıl Avrupa Şampiyonası?nda yarı final oynadı. Organize basketbol oynayan iyi bir takım. Alperen Şengün üç gün önce takıma katıldı. Özellikle onunla hücumda kilidi açtık. Savunmada zaman zaman hatalar yapıyoruz. Hücumda ise 87 sayı attık ve ribaundlarda da iyiydik. Kısa savunmasında ise zorlandık. Rakibimize gereksiz atışlar verdik. Esas maçlar Cumartesi günü başlayacak ve ilk maçımızda İzlanda ile karşılaşacağız. Oyuncularımı mücadelelerinden dolayı kutluyorum.?
İlgili Haberler
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Ataman: Tarık zaten bunun için bu kadroda
Yorumlar (0)