Aliağa Petkimspor, Fenerbahçe Beko'yu devirdi
ING Basketbol Süper Ligi 17. haftasında Aliağa Petkimspor konuk ettiği Fenerbahçe Beko?yu uzatmada 95-90 mağlup etti.
Maçın başında ev sahibinin Browne ve Thomas'la yakaladığı 5-0'lık seriye Fenerbahçe, Polonara ve Şehmus'la karşılık verip ardından öne geçti. Çekişmeli geçen ilk periyodu Petkimspor, Metehan'ın skor 19-19'ken bitime 8 saniye kala bulduğu 2 sayılık isabetle 21-19 önde tamamladı. İkinci periyotta etkili oyununu sürüdürüp farkı 13 sayıya kadar çıkaran Petkim, ilk yarıyı 47-36 önde bitirdi. Üçüncü periyotta Fenerbahçe, Melih'in üçlükleriyle farkı eritip periyodun bitimine 2 dakika 27 saniye kala Booker'la maçı 54-54'e getirip skoru tekrar eşitledi. Fenerbahçe, Tarık'ın üçlüğüyle son 1 dakika 50 saniyeye 57-54 önde girse de Browne'ın sayılarıyla üçüncü periyot 57-57 tamamlandı. Çekişmeli geçen dördüncü periyotta Fenerbahçe farkı 9 sayıya kadar çıkarsa da bitime 32 saniye kala ev sahibinden Armand'ın üçlüğü skoru 82-82'ye getirdi. Fenerbahçe Guduric'le son şutu değerlendiremeyince maç uzatmaya gitti. Uzatma bölümünde Thomas, Browne ve Hamilton'ın kritik isabetleriyle 5 sayılık üstünlüğü yakalayan ev sahibi, Fenerbahçe yine Guduric'le son hücumdan yararlanamayınca maçı 95-90 kazandı. Petkimspor'da Browne 27, Armand 23, Thomas 21 sayıyla oynadı.
ALİAĞA PETKİMSPOR: Sinan, Armand 23, Thomas 21, Browne 27, Aldridge 7, Hamilton 15, Erol Can, Nusret, Metehan 2
FENERBAHÇE BEKO: Melih 16, Pierre 5, Şehmus 10, Polonara 11, Ahmet 3, Metecan, Tarık 6, Guduric 14, İsmet 9, Booker 16, Floyd
İlgili Haberler
Pozzecco'nun Galatasaray taraftarından tek bir ricası var
Ante Zizic ameliyat oldu
Barac: Beşiktaş'ın fiziksel oyunuyla başa çıkamadık
Alimpijevic: Bir sonraki maçta Akalar'ı dolu görmek istiyorum
Beşiktaş pes etmedi seriyi son maça taşıdı
Galatasaray yeni genel menajeri Özgün Önver'i açıkladı
Mert Celep: Taraftarımız olmasa düşerdik
Yorumlar (0)