A Milliler Makedonya ile karşılaşıyor
2015 FIBA Avrupa Şampiyonası?na hazırlanan A Milli Takımımız, Litvanya'nın Kaunas şehrinde düzenlenen Huawei Kupası'ndaki üçüncü maçında Makedonya ile karşılaşacak.
Ay Yıldızlılarımız ile Makedonya arasındaki karşılaşma TSİ 16:45’te başlayacak ve NTV Spor ekranlarından da naklen yayınlanacak.
A Milli Takımımız, Huawei Kupası'ndaki ilk maçında ev sahibi Litvanya ile karşılaşmış ve rakibine de 86-74’lük skorla mağlup olmuştu. Millilerimiz, turnuvadaki ikinci maçında ise Hırvatistan ile karşılaşmış ve maçtan da 74-66 yenilgiyle ayrılmıştı.
İlgili Haberler
Ataman: Hedefimiz iki maçı da kazanarak grubu 6’da 6 ile tamamlamak
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Yorumlar (0)