A Milliler Litvanya'ya gitti.
2015 FIBA Avrupa Şampiyonası?na hazırlanan A Milli Takımımız, Huawei Kupası'na katılmak için Litvanya'nın Kaunas şehrine gitti.
A Milli Takımımız, Litvanya'da düzenlenen Huawei Kupası'nda 17-19 Ağustos tarihleri arasında ev sahibi Litvanya'nın yanı sıra Hırvatistan ve Makedonya ile karşılaşacak.
Ay Yıldızlı ekibimiz Litvanya'daki hazırlık turnuvası sonrasında Almanya'ya hareket edecek. A Milli Takımımız Almanya'da da bir hazırlık turnuvasına katılacak. Milliler ev sahibi Almanya ile birlikte Polonya ve Letonya ile karşılaşacak.
A Milli Takımımız'ın Maç Programı:
17 Ağustos 19:30 / Türkiye - Litvanya
18 Ağustos 16:45 / Türkiye - Hırvatistan
19 Ağustos 16:45 / Türkiye - Makedonya
İlgili Haberler
Ataman: Hedefimiz iki maçı da kazanarak grubu 6’da 6 ile tamamlamak
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Yorumlar (0)