A Milliler, Gürcistan'ı mağlup etti
A Millilerimiz Akropolis Turnuvası?ndaki ilk maçında Gürcistan?ı 101-88'lik skorla mağlup etti.
OAKA Arena?da oynanan müsabakaya millilerimiz Şehmus Hazer, Furkan Korkmaz, Cedi Osman, Ercan Osmani ve Sertaç Şanlı beşiyle başladı. Ay-yıldızlılarımız, Gürcistan karşısında ilk yarıyı 48-46 önde kapattı. A Erkek Milli Takımımızda Cedi Osman 22, Furkan Korkmaz 18 ve Alperen Şengün 17 sayıyla oynadı. Gürcistan?da ise Tornike Shengelia 20 ve Giorgi Shermadini 18 sayı kaydetti.
Ay-yıldızlılarımız turnuvada 18 Ağustos Perşembe günü TSİ 18.00?de Polonya ve 19 Ağustos Cuma günü de TSİ 21.00?de Yunanistan ile karşılaşacak.
İlgili Haberler
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Ataman: Tarık zaten bunun için bu kadroda
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
12 Dev Adam İsviçre'de zorlanmadı
Yorumlar (0)