12 Dev Adam'ın rakibi Sırbistan
Eurobasket 2017 D Grubu üçüncü maçında A Milli Takımı bugün Sırbistan ile karşılaşacak.
Ülker Spor ve Etkinlik Salonu'nda oynanacak karşılaşma, saat 21.00'de başlayacak ve NTV Spor'dan canlı yayınlanacak.
A Millilierimiz gruptaki ilk maçında Rusya'ya 76-73 kaybetmiş ikinci maçında ise Büyük Britanya'yı 84-70'lik skorla mağlup etmişti. Sırbistan ise gruptaki ilk karşılaşmasında Letonya'yı 92-82 yenmiş, ikinci maçında Rusya'ya 75-72 mağlup olmuştu.
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)