Yıldız Kızlarımız Polonya'ya kaybetti ikinci oldu
Polonya'da düzenlenen Margo Dydek Turnuvası'nda Yıldız Kız Milli Takımımız, Polonya'ya 52-46 mağlup olarak turnuvayı ikinci sırada tamamladı.
Millilerimizde İlayda Güner turnuvanın en iyi beşine seçilme başarısı gösterdi. Ayrıca İlayda Güner turnuvanın en skorer oyuncusu ödülünün de sahibi oldu.
Kaynak: tbf
İlgili Haberler
Ümit Kız Milliler Belçika'yı mağlup etti
U20 Ümit Kız Milli Takımı Slovenya'ya kaybetti
16 Yaş Altı Kız Milli Takımı Bulgaristan'ı yendi
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Letonya?ya farklı kaybetti
TBF'den Zeynep Gül Ene'ye teşekkür
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Macaristan'ı yendi
20 Yaş Altı Kız Milli Takımı Fransa'ya kaybetti
Yorumlar (0)