Yıldız Erkek Milliler'den 2 uzatmalı galibiyet
Yıldız Erkek Milliler
FIBA U17 Basketbol Dünya Kupası ilk maçında 17 Yaş Altı Yıldız Erkek Milli Takımımız, Yeni Zelanda'yı iki uzatma sonunda 112-100’lük skorla mağlup etti.
Ay-yıldızlılarımız müsabakaya Ömer Kutluay, Darius Karutasu, Rüzgar Öpçün, Emre Yazıcı ve Beşir Briant beşiyle başladı. Millilerimiz ilk periyodu 22-20 geride tamamladı. Karşılaşmanın ilk yarısını da Yeni Zelanda 41-28 önde noktaladı. Üçüncü periyot ise 64-47 Yeni Zelanda üstünlüğü ile sona ererken, normal süre ise 84-84'lük eşitlikle tamamlanırken birinci uzatma 96-96 sona erdi. Karşılaşmadan Millilerimiz 112-100 galip ayrıldı.
İlgili Haberler
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Slovenya'ya gitti
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Yunanistan'a kaybetti
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı, Romanya'yı farklı geçti
U17 Erkek Milli Takımı Çanakkale kampı başladı
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı açıklandı
16 Yaş Altı Erkek Milli Takımı şampiyon
20 Yaş Altı Erkek Milli Takımı 7. oldu
Yorumlar (0)