Yeşer Karabulut: ''Zorlu bir grupta yer aldık''
Türkiye Erkekler Basketbol Bölgesel Ligi'nde mücadele edecek olan Bilecik Belediyespor'da baş antrenör Yeşer Karabulut yer aldıkları 3.grubu değerlendirdi.
Yeşer Karabulut, zorlu bir grupta yer aldıklarını belirtirken sözlerine şöyle devam etti: "Çekilen kuralara, gününde değişiklik olduğu için katılamadık. Çekilen kuralar sonucunda ilk hafta zorlu bir deplasmana gideceğiz. İlk 3'e kalarak bir üst tura çıkmak istiyoruz. Geçen sene düştüğümüz TB3L yeni adıyla TB2L'ye çıkmak içinden elimizden geleni yapacağız" dedi.
İlgili Haberler
EBBL'de şampiyon Tekirdağ Namık Kemal
EBBL'de Final Grubu heyecanı başlıyor
EBBL'de Play-Off çeyrek final ikinci maçları oynandı
EBBL'de Şampiyon Iğdır Basketbol
EBBL Final Grubu Uşak?ta
EBBL Eren Kılınç Sezonu'nda Play-off Eleme Turu Eşleşmeleri belli oldu
EBBL'ye katılım süreci başladı
Yorumlar (0)