Yağızer Uluğ:''İyi yönde sinyaller verdik''
Eurocup E Grubu'nda Zenit'i 91-67 yenen ancak ikili averajla kupadan elenen Beşiktaş Sompo Japan'ın başantrenörü Yağızer Uluğ, kupada hedeflerinin uzağında kaldıklarını ancak gösterdikleri performansla takımın iyi yönde sinyaller verdiğini söyledi.
Uluğ, ULEB Avrupa Kupası'nda elendiklerini aktararak, "Göreve geldiğim günden bugüne, hem takımın kondisyon seviyesini hem savunma anlayışı hem de oyun sistemini değiştirmek durumunda kaldım. Bu geçiş sürecinde ağır mağlubiyetler aldık. ULEB Avrupa Kupası'nda hedefimizin uzağında kaldık ama takım iyi yönde sinyaller veriyor. Sahada bütünlük gösteriyor, birbirine yardımcı oluyor. Dolayısıyla iyi bir yolda ilerliyoruz" ifadelerini kullandı.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)