Vesely: Final-Four'a kalmayı fazlasıyla hak ettik
THY Euroleague'de yılın beşine seçilen Fenerbahçe'den Jan Vesely, Final-Four'a kalmayı hak ettiklerini söyledi.
Vesely'nin FB TV'ye yaptığı açıklama şöyle: ?Sezon boyunca yaptığımız çalışmaların karşılığını bu şekilde almamız gerçekten çok güzel. Fakat bu bana göre kişisel bir ödül değil. Bunu takım arkadaşlarım sayesinde aldım. Önümüzde takım olarak kazanmamız gereken bir kupa daha var. Adım adım düşünmemiz gerekiyor. Euroleague?de şu ana kadar takım olarak iyi bir sezon geçirdik ve Final Four?a kalmayı fazlasıyla hak ettik. Kadromuzda çok sayıda tecrübeli oyuncu var, ayrıca birlikte ne kadar iyi oynadığımızı birçok kez ispat ettik. Son olarak taraftarlarımıza bize verdikleri destekten dolayı teşekkür ediyorum. Bizim Final Four?da olmamızda tabii ki de onların payı çok büyük.?
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)