Urla Gençlik'in İstanbul'da tek hedefi galibiyet
Türkiye Kadınlar Basketbol 2.Ligi'nde 21. haftada Urla Belediye Gençlik deplasmanda İstanbulgücü ile karşılaşacak.
Hazırlıklarını bu akşam yapacağı antrenman ile tamamlayacak olan Urla Belediye Gençlik akşam saatlerinde İstanbul'a yola çıkacak.
Gaziantep Bako deplasmanıyla başlayan beş haftalık süreçte dört deplasman maçı oynayacaklarını söyleyen Urla Belediye Gençlik baş antrenörü Hakan YİĞİT " Maalesef zorlu bir fikstürümüz var. Kış şartları da buna eklenince işimiz iyice zorlaşıyor. Fakat bunları bir mazeret olarak görmeden grubumuzda hedeflediğimiz puanları almak zorundayız. İstanbul Gücü çok tecrübeli ve saygı duyduğumuz bir rakip, iki takım da kazanmak istiyor ve sahaya bunun için çıkacaklar. oyuncularım geçen hafta yaşadığımız puan kaybını telafi etmek için çok çalıştılar ve bu maçın bizim için öneminin farkındalar. Basketbolseverlere güzel bir karşılaşma izlettireceğimizi umuyorum" dedi.
İlgili Haberler
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde Play-Off Şampiyonu Turgutlu Beledi...
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi’nde şampiyon Zorlu Koleji Samsun Baske...
TKBL'de Play-Off şampiyonu Bodrum Basketbol
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde şampiyon Tarsus
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 18.hafta sonuçlar ve puan durumu
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 13.hafta sonuçlar ve puan durumu
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 13.hafta programı
Yorumlar (0)