Uğurata: Madalya kazanarak ülkemize dönmek istiyoruz
U19 Milli Takımımızda antrenör Ömer Uğurata "Madalya kazanarak ülkemize dönmek istiyoruz" dedi.
Uğurata, yapmış olduğu değerlendirmede şunları söyledi: “Böyle bir oyun beklemiyorduk. Mücadele anlamında eksik kaldık. Bu konuda hepimizin hataları var. Uzun seneler sonrasında Dünya Şampiyonası oynuyoruz. Bu başka bir tecrübe. Maçtan sonra Arapovic geldi ve bizi tebrik etti. Maçı çok fazla domine etti. Kazanmayı çok istediğini biliyordum. Ancak maç içerisinde sertliğe hiç yanıt veremedik. Maçtan önce ribaundları alan tarafın maçı kazanacağını söyledik ama olmadı. Hala bir madalya şansımız var. Yarın yeni bir gün olacak. Madalya kazanarak ülkemize dönmek istiyoruz. Sahada oynadığımız basketbolun bir açıklaması yok. Bu konuda da herkesten çok özür diliyorum.”
İlgili Haberler
Yıldız Erkek Milliler'den 2 uzatmalı galibiyet
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Slovenya'ya gitti
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Yunanistan'a kaybetti
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı, Romanya'yı farklı geçti
U17 Erkek Milli Takımı Çanakkale kampı başladı
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı açıklandı
16 Yaş Altı Erkek Milli Takımı şampiyon
Yorumlar (0)