Uğurata: Evimizde kupayı kazanmak istiyoruz
Genç Erkek Milli Takım Baş antrenörü Ömer Uğurata, Sırbistan ile oynayacakları final mücadelesini kazanarak, şampiyonluğa ulaşmak istediklerini söyledi.
Hırvatistan’ı 74-67’lik skorla mağlup ederek adını finale yazdıran Ay Yıldızlılarımızda Baş Antrenör Ömer Uğurata, yapmış olduğu açıklamada şunları söyledi: “Kendi evimizde oynayacağımız final karşılaşmasıyla birlikte kupayı kazanmak istiyoruz. Burada, bütün ulusumuza İstiklal Marşımızı, en iyi şekilde söylemek ve söyletmek istiyoruz. Bunun için 40 dakikamız daha var. Rakibimiz Sırbistan’ı çok iyi tanıyoruz. Onlarla oynadığımız bir karşılaşmadan yenilgiyle ayrıldık. Nasıl oynamamız gerektiğini, nasıl kazanacağımızı hem teknik ekip hem de oyuncular olarak çok iyi biliyoruz. Final mücadelesinde daha fazla seyirciyle bütünleşip, bu performansımızı sürdürüp kazanmak istiyoruz”
Kaynak: tbf
İlgili Haberler
Yıldız Erkek Milliler'den 2 uzatmalı galibiyet
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Slovenya'ya gitti
U20 Ümit Erkek Milli Takımı Yunanistan'a kaybetti
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı, Romanya'yı farklı geçti
U17 Erkek Milli Takımı Çanakkale kampı başladı
U17 Yıldız Erkek Milli Takımı açıklandı
16 Yaş Altı Erkek Milli Takımı şampiyon
Yorumlar (0)