Ufuk Sarıca:''Elimizden geleni yapacağız''
5 Eylül'de başlayacak Avrupa Şampiyonası ile ilgili açıklamalarda bulunan A Milli Takım Yardımcı Antrenör Ufuk Sarıca, Berlin?de turnuvaya kadar iki taktiksel antrenman daha yapacaklarını aktararak, şunları söyledi.
"Hazır olduğumuzu düşünüyorum, iyi bir hazırlık dönemi geçirdik. Avrupa Şampiyonası, hazırlık maçlarından çok farklı olacak. Çok zor bir gruptayız. Olimpiyat elemesine buradan bilet almak istiyoruz. Onun için elimizden geleni yapacağız."
Sarıca, seyirci desteğini, maçlarda artıya çevirmek istediklerini de sözlerine ekledi.
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)