U18 Genç Kız Milli Takımımız, Belarus'a gitti
23-31 Temmuz tarihleri arasında Macaristan?da düzenlenecek Genç Kızlar Avrupa Şampiyonası?na hazırlanan U18 Genç Kız Milli Takımımız, ikili temas maçları oynamak üzere Belarus'a gitti.
Ay Yıldızlılar Minsk şehrinde oynayacağı ikili temas mücadelelerinin ardından 25 Haziran Cumartesi günü yurda dönecek.
İlgili Haberler
Ümit Kız Milliler Belçika'yı mağlup etti
U20 Ümit Kız Milli Takımı Slovenya'ya kaybetti
16 Yaş Altı Kız Milli Takımı Bulgaristan'ı yendi
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Letonya?ya farklı kaybetti
TBF'den Zeynep Gül Ene'ye teşekkür
18 Yaş Altı Kız Milli Takımı Macaristan'ı yendi
20 Yaş Altı Kız Milli Takımı Fransa'ya kaybetti
Yorumlar (0)