Türk Telekom'da iç transfer hareketliliği
Kris Bankston
Türk Telekom iç transferde 3 oyuncusuyla yeniden anlaşma sağladı.
Başkent temsilcisi Ata Kahraman, Jaleen Smith ve Kris Bankston'u takımda tuttu. Türk Telekom daha önce Doğuş Özdemiroğlu ile de sözleşme yenilemişti.
Yorumlar (0)