Türk Telekom'a evinde soğuk duş...
FIBA Şampiyonlar Ligi Play-off turu K Grubu'nda Türk Telekom konuk ettiği Nizhny Novgorod'a 84-71 kaybetti.
Ankara Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk periyodunu Nizhny Novgorod, 26-17 önde tamamladı. Rusya temsilcisi, soyunma odasına da 47-35 üstün girdi. Maçın ikinci yarısında skordaki üstünlüğünü sürdüren Nizhny Novgorod, son çeyreğine 69-49 önde girdiği karşılaşmadan 84-71 galip ayrıldı. Türk Telekom'da Nick Johnson, 14 sayıyla takımının en skorer ismi oldu. Nizhny Novgorod'da ise Kasey Shepherd ve Anton Astapkovich, 19'ar sayıyla mücadele etti.
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)