Türk Telekom Şampiyonlar Ligi'ne veda etti
FIBA Şampiyonlar Ligi play-off turu K Grubu'ndaki son maçında Türk Telekom, deplasmanda SIG Strasbourg'a 91-81 yenilerek kupaya veda etti.
SIG Strasbourg: Colson 23, Wainright 2, Bohacik 21, Jefferson 13, Morin 2, Lansdowne 8, Maille 8, Udanoh 7, Cavaliere 7
Türk Telekom: Foster 13, Johnson 17, O'Bryant 4, Wiltjer 20, Dekker 21, Erdi Gülaslan 3, Baldwin, Samet Geyik 3, Can Korkmaz
1. Periyot: 25-22
Devre: 45-42
3. Periyot: 68-69
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Galatasaray, Tenerife'yi elinden kaçırdı
Yorumlar (0)