Tekirdağ Enerji'de şube sorumlusu Lütfi Demir
Tekirdağ Enerji Spor Kulübü'nde Şube Sorumlusu olarak Lütfi Demir göreve getirildi.
1. Lig’in kalıcı ekibi olmak istediklerini belirten Basketbol Şube Sorumlusu Lütfi Demir, “Yeni sezonda yeni oluşturulan 1. Lig’de de iyi bir takım kurmak ve iyi bir hava yakalayıp güzel işler başarmak istiyoruz. Öncelikle iç transferi tamamladık, geçen sezonun takımından farklı bir takım oluşturuyoruz. Play-Off grubunu kovalayan, ligde kalıcı bir takım oluşturmayı hedefliyoruz. Turan coach un isteklerine ve bütçemize uyan, Tekirdağ’a yakışan tecrübeli ve genç oyuncular ile temas halindeyiz. İzlemesi keyif veren ve her maçını kazanmak için oynayan savaşan bir takım meydana getirmek istiyoruz. Şimdilik kısa forvet pozisyonuna bir Türk oyuncu transferi daha yapacağız. Pivot mevkii içinde NCAA liginde oynayan bir kaç oyuncu ile görüşmelerimiz devam ediyor. Her iki transferide hafta sonuna kadar bitirmeyi planlıyoruz. 3 Ağustos da sezonu açacak A Kadın Takımımız için antrenmanlar sonrasında bir durum değerlendirmesi yapacağız ve gerekli görülürse bir transfer daha yapabiliriz" dedi.
İlgili Haberler
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde Play-Off Şampiyonu Turgutlu Beledi...
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi’nde şampiyon Zorlu Koleji Samsun Baske...
TKBL'de Play-Off şampiyonu Bodrum Basketbol
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde şampiyon Tarsus
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 18.hafta sonuçlar ve puan durumu
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 13.hafta sonuçlar ve puan durumu
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 13.hafta programı
Yorumlar (0)