Selçuk Ernak:''İddiamızı sürdürmek için kazanmalıyız''
Banvit Başantrenörü Selçuk Ernak, Eurocup'ta İspanya'nın Dominion Bilbao Basket takımı ile 13 Ocak Çarşamba günü deplasmanda oynayacakları maçı iddialarını sürdürmek adına kazanmaları gerektiğini söyledi.
Ernak, rakiplerinin bu yıl Eurocup'ın en istikrarlı takımlarından birisi olduğunu belirterek, "İddiamızı sürdürebilmemiz için elimizden gelen her şeyi yapıp, galibiyetle dönmeye çalışacağız" dedi.
Dominion Bilbao Basket takımının ilk grupta da oynadığı 10 maçın 8'ini kazandığına işaret eden Ernak, "Kendi liglerinde bocalamalarına rağmen Eurocup'ta oldukça başarılı gidiyorlar. Bizim için zor bir deplasman olacak" değerlendirmesinde bulundu.
Selçuk Ernak, Bayern Münih maçını kazanamadıkları için bu müsabakanın öneminin daha da artığını ve bunu telafi etmeleri için rakiplerini yenmeleri gerektiğini kaydetti.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)