Selçuk Ernak:''Bu savunmamızla daha çok galibiyet alırız''
Banvit Başantrenörü Selçuk Ernak, Eurocup'ta 90-60 kazandıkları Steaua CSM Eximbank Bükreş maçında iyi savunma yaptıklarını ve rakibi 60 sayıda tuttuklarını söyledi.
Ernak, maç sonrası yaptığı açıklamada, savunma anlayışını takımlarına oturtmaya çalıştıklarını dile getirerek, "Bu savunma anlayışını oturtabildiğimiz sürece takımımızın çok galibiyet alacağını düşünüyorum. Önümüzdeki hafta grubun çıkan ve çıkamayanları belli olacak. Takım olarak hazırlıklarımızı Torku Konyaspor ve Trabzonspor Medical Park müsabakalarına yoğunlaştıracağız" diye konuştu.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)